menu

Verzending en bezorging

Nadat uw bestelling betaald is gaan wij direct door met het klaarzetten van uw bestelling voor verzending. Benieuwd hoe de verzending en bezorging van jouw tuinmaterialen in zijn werk gaat? Deze informatie vindt u hieronder. 

Levertijd en bezorgdatum
Bij het bestellen kunt u een voorkeursdatum voor de levering doorgeven. Hier houden we zoveel mogelijk rekening mee. Indien de voorkeursdatum niet gehaald kan worden, dan mailen of bellen we om de nieuwe bezorgdatum af te spreken. Het is niet noodzakelijk dat u thuis bent bij de levering. U kunt uw wensen voor de afleverlocatie met ons communiceren of aangeven in de winkelmand.

Bezorgkosten
De bezorgkosten bedragen €40,- per product incl. BTW. Deze bezorgtarieven gelden door heel Nederland met als uitzondering de Waddeneilanden. 

Bezorgopties
Wij leveren de producten doorgaans uit met vrachtwagens tot 18 meter lang en hebben een bereik van 5 meter uit de auto. Onze chauffeurs doen hun uiterste best om op de gewenste plek te lossen. Indien uw wensen onverhoopt niet realiseerbaar zijn, dan is op dat moment het oordeel van de chauffeur bepalend. We kunnen helaas niet op adressen leveren die een gewichts-  lengte- en breedtebeperkingen hebben, tenzij hier vooraf aanvullende afspraken over zijn gemaakt.

De kleinere producten, zoals worteldoek en zakgoed grind en split worden via onze koeriersdienst bij u thuis geleverd. Als u niet thuis bent wordt het pakket bij uw buren afgegeven of in veel gevallen in de voortuin gelegd met een notitie in uw brievenbus.

Bestelling controleren
Na de aflevering controleert u of de juiste materialen zijn geleverd, of de hoeveelheid klopt en of materialen ook gelijk is.

Kan de grote vrachtwagen wel bij jou in de straat komen? Neem contact met ons op, dan kijken we er samen naar!