menu

Bestellen en betalen

Alles wat u wilt weten over bestellen en betalen van onze producten.
Hoe werkt het bestelproces?, Wat zijn de betaalmogelijkheden?, Kan de bestelling nog gewijzigd worden?, zijn de veelvoorkomende vragen. Informatie over deze zaken vindt u op deze pagina. Heeft u na het lezen van deze pagina nog vragen neem dan gerust contact met ons op.

Bestellen
U bestelt de tuinmaterialen door het product en bestelhoeveelheid te selecteren, om deze vervolgens in de winkelmand te plaatsen. In de winkelmand krijgt u de keuze om verder te winkelen of uw bestelling af te ronden. Bij het afronden van de bestelling krijgt u een totaaloverzicht van de geselecteerde producten. Na het controleren van uw bestelling kunt u uw contact- en adresgegevens invullen en de bestelling afronden. Zandlevering.nl stuurt na elke bestelling een orderbevestiging en de factuur. Hierna nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om de bestelling en levering/montage te bespreken

Betaalmogelijkheden
Zandlevering.nl accepteert de volgende erkende betaalmogelijkheden .

  • Met IDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen.
  • Met een Creditcard worden uw aankopen pas achteraf betaald. Let op: Bij deze betaalvorm gaat u tijdelijk een persoonlijke lening aan bij uw creditcarduitgever. Zij schieten het bedrag voor en aan het einde van de maand betaalt u het openstaande bedrag in één keer weer aan hen terug.
  • Met PayPal kunt u snel en gemakkelijk online geld overmaken en ontvangen.
  • Betalen na de levering kan als u kiest voor Klarna. Indien u problemen ondervindt met achter betalen gelieve contact op te nemen met Klarna.


Bestelling wijzigen?
Heeft u net een bestelling geplaatst, maar wilt u een wijziging doorvoeren? Géén probleem. Neem hiervoor contact op met Zandlevering.nl en wij wijzigen de bestelling.